LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Avslöjande!

Kategori: Familj

Jag vet inte om ni minns att jag i somras skrev i något inlägg att det händer en del i mitt liv just nu och äntligen kan jag glatt avslöja vad det är. En del av er vet nog redan men jag har velat vänta längre med att avslöja det för allmänheten.
 
Det är så att jag är gravid och vi väntar barn i slutet på februari.
 
 
 
 
I går var vi på ultraljud så när jag nu fått det bekräftat på riktigt och sett att barnet mår bra så vill jag berätta för hela världen.
 
 
Fortfarande har jag väl inte riktigt förstått detta men nu har halva tiden gått och snart är det verklighet. Snart är jag mamma och det är en fantastisk känsla samtidigt som jag är jätterädd. Tänk så sårbar man blir och tänk vilken stor förändring detta kommer att bli i mitt liv. Jag är så glad att jag har världens bästa sambo som har så stor förståelse för mina fritidsintressen och som aldrig skulle ställa krav på att jag skulle sälja hästen eller liknande. Han kommer att bli världens bästa pappa!
 
 

Kommentarer

  • Li säger:

    Ååh, stort grattis till er, så himla roligt! :D

    Svar: Tack Li! :)
    Karin Brännström

    2013-10-08 | 10:10:48
    Bloggadress: http://lipan.wordpress.com
  • Linda säger:

    Grattis igen! :) Så glad för eran skull :))

    Svar: Tack Linda!
    Karin Brännström

    2013-10-08 | 20:18:24
    Bloggadress: http://lindsoon.wordpress.com
  • Sofia säger:

    Grattis ni båda finingar!!
    Vilken underbar och speciell bild :)
    Din världens bästa sambo kommer absolut bli/vara en fantastisk pappa och du själv kommer bli/vara en alldeles underbar mamma! :)

    Svar: Tack :)
    Karin Brännström

    2013-10-11 | 14:51:42

Kommentera inlägget här: