LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Statusuppdatering

Kategori: Gård

Asså man borde inte ens få ha en blogg när man missköter den som jag gör. 

Sen sist har jag hunnit vara sjuk, förkylning bara men nog så jobbigt så här i v 37 när man ändå inte kan andas ordentligt. Vi har även hunnit med att få en vattenskada hemma så just nu är taket bortbrutet i hallen samt golvet i vårt datautrymme. Lite dålig tajming kan man säga. Blir oreda i mina mammahormoner, allt ska ju liksom vara perfekt hemma nu (enligt mina hormoner) så ja lite stressad har jag blivit av det. 
Jobbar nu bara en vecka till och sen tar jag mammaledigt. Enligt plan blir jag då ledig i två veckor och hoppas då att jag ska hinna vila och skapa lugn inom mig. Haha, jag är inte så bra på det. Klättrar snart på väggarna av rastlöshet, vill rida och träna mm men samtidigt orkar jag knappt något mer än att vakna och äta frukost just nu. 

Har hälsat på Bella idag. Hon växer i vanlig ordning. Kommer bli stor men också väldigt fin. Snart kommer hon hem igen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: