LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Alla ❤-dag

Kategori: Allmänt

Så har snart en vecka gått. Dagarna har bestått av vila, promenad, någon hemaktivitet och så lite stall. Igårkväll åkte jag också till Boden och tränade lite med hudarna. Har ju inte orkat åka och träna en enda gång under vintern men nu kändes det helt ok när jag fått vila lite på dagen. Var ganska många hundar där så det var perfekt passivitetsträning för Idun som tyckte det var väldigt jobbigt att inte få leka med alla dessa hundar. Vidar tränade jag lite fotgående och apportering med men då det var så många hundar där så var det inte läge att börja med något mer avancerat. Han behöver ju också en del triggning med leksaker och kast med boll mm för att han ska tycka att det är roligt men det var ju inte riktigt läge för det igår heller. Blev bara att köra lite korta pass och så många vilopauser däremellan. 


Imorgon är det dags att än en gång fylla år.. Vad hände? Fyllde ju just 30!! Nu blir jag 30+. Vansinnigt. 
Nåja, jag har inte tänkt så mycket på det i år. Känns inte så prioriterat för mig just nu. Hur som, idag är det ju alla hjärtans dag och det är ju mysigare att fira. Vi har bokat bio ikväll och före det går vi ut och äter. Inget speciellt men mysigt att göra något och skönt att komma ut en stund :)

Önskar er alla en trevlig alla hjärtans dag! ❤

Kommentarer


Kommentera inlägget här: