LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Ridsugen och väldigt trött på detta nu

Kategori: Graviditet

Fy farao vad jag är ridsugen. Är sugen på att träna och tävla. Dock får det nog vänta ett bra tag till, i alla fall på egen häst. Blir att vänta in Bella för jag tror inte jag kommer ha ekonomiska möjligheter att ha någon fler häst under någon föräldraledighet. Man blir ju inte direkt rik på att vara hemma med småbarn...
 
Att häva mig in i en till graviditet, någonsin, igen känns långt, låååångt borta. Det är inte det roligaste tillståndet jag befunnit mig i om jag säger så. Nu har jag ju mått rätt bra hela tiden så det får man ju vara tacksam över, men denna trötthet och otymplighet är inte rolig. Jag hatar att inte kunna vara igång som vanligt. Just nu är jag glad om jag orkar en arbetsdag och en promenad med hundarna samt det nödvändigaste i stallet. Men allt detta gör jag egentligen bara för att jag måste, helst vill jag bara ligga i soffan hela dagen. INTE likt mig.
 
Nä huvva nu får gärna de här sista veckorna passera så jag får tillbaka min kropp!
 
 

Kommentarer

  • Lindson säger:

    Vilken söt mage du har! :)

    Svar: Tack Linda! Ja den är verkligen bara rakt fram, precis som att jag bara har en boll under tröjan. Bakifrån sett så syns det inte att jag är gravid :)
    Karin Brännström

    2014-01-02 | 14:54:12
    Bloggadress: http://lindsoon.wordpress.com

Kommentera inlägget här: