LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Nopp, ingen bebis ännu

Kategori: Graviditet

Nä, som sagt, ingen bebis än. Det här med att man kan sätta igång en förlossning tror jag verkligen inte är möjligt. Jag städar, jag tvättar, jag bär, jag går i trappor, jag promenerar, jag mockar, jag sopar, jag skurar, jag tränar hund, jag halkar omkring i halkan, jag springer, jag plumsar i snön. Ja jag vet inte men om det inte sätter igång av det så tror jag faktiskt inte att det går att påverka. Bebis kommer när bebis vill, oavsett vad man gör. 

Har just varit ute och tränat två fin fina hundar. Vidar blir verkligen glad när han får träna nu. Har ju blivit mycket vila för honom i vinter efter en intensiv sommar och höst. Är så sugen på att träna agility med honom också men jag måste bli mer rörlig först så det får vänta lite till. 
Idun sköter sig faktiskt kanon när man tränar. Tränar position med henne och kontakt samt inkallning. I slutet kastade vi mycket boll också och hon fattade fort att hon ska komma tillbaka med den, bra inkallningsövning. Hon fattar det mesta fort faktiskt, bara man ger henne en chans, så jag tror att när hon landar mentalt så kommer hon bli riktigt rolig att träna med. 

I helgen kommer christoffers föräldrar hit och stannar till tisdag. På tisdag är ju också dagen D så vi får se om de lyckas komma hit lägligt eller om de missar nedkomsten. 

Från en promenad här om dagen. Lika barn leka bäst. Idun-krokodil. 


Och så en ganska vanlig bild på Idun när hon "tar igen sig". Antingen sover hon som ett barn eller så kör hon järnet. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: