LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Träning

Kategori: Graviditet

Hur man vet att man är höggravid? 
Jo när vattengymnastiken helt plötsligt är riktigt jobbig och det känns som att barnet kommer ut när som helst. 

Innan jul så har vattengymnastiken mest känts som ett skönt inslag men någon riktig motion tycker jag väl inte att det har varit. Är ju som van vid lite mer konditionskrävande träning. Men idag... Jobbigt! Och sammandragningarna avlöste varandra så när jag är riktigt less om några veckor så vet jag vad jag ska göra för att sätta igång det hela. 

Så nu är jag helt slut. Chrille har varit bortrest idag också så jag har haft hundarna själv och rastade dem rejält på lunchen och plumsade runt i skogen och över något hygge. Ja det blev mycket motion (för detta tillstånd) vilket är skönt men denna kropp blir helt slut av det nu för tiden. Känner mig som en lat, överviktig tant med diverse åkommor numera. Ska bli skönt att bli av med en hel del kilon om några veckor. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: