LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Och så gick även bilen sönder

Kategori: Graviditet

Verkar som att all skit ska hända nu samtidigt. Alla sparpengar bara flyger iväg och nu ska vi dessutom klara oss på betydligt mindre pengar än normalt i månaden.
Igårkväll när jag skulle åka från vattengympan så var bilen helt död. Det slutade med att Christoffer fick komma och hämta mig med den andra bilen, tur som fan att det bara var några minusgrader och inte - 30 som tidigare veckor eftersom det tar 30 minuter att köra enkel väg.
Fortsätter detta så kommer nog barnet ut när som helst för mina hormoner pallar inte med det här, blir så orolig samtidigt som jag bara känner att jag inte orkar mer. Blir helt slut. Är så mycket att ordna med hela tiden. Jag vill ju bara ta det lugnt och att allt ska vara ordnat och fixat så jag inte behöver hålla på att tänka på sånt här de första veckorna med bebisen. Har liksom annat att tänka på än att laga bilar och vattenskador mm mm.
 
Sover dessutom urkasst på nätterna. Somnar fort på kvällen men sen vaknar jag ofta under nätterna och tidigt på mornarna. Dock sista dagarna på jobbet nu så nästa vecka kan jag ju få sova lite på dagarna istället.
 
Stress och trötthet, hört att det är bästa uppladdningen för en förlossning..eller hur var det nu? :P
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: