LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Inte sticka under stolen.

Kategori: Hund

Nä det ska jag inte göra med att jag är väldigt sugen på en flat. Igår var jag och Vidar på kurs igen och då var vi i skogen och provade på lite apportering och det är en tjej på kursen som har en fantastiskt fin flat och nu visade det sig att kenneln precis har fått en kull med samma mamma. Oj då. Jag var visst tvungen att gå in på deras sida och kolla. Nu är ju valparna bara en vecka gamla så det är ju inte så mycket att se men föräldrarna ser ju fantastiskt fina ut. Tyvärr är ju hanen väldigt ung och oprövad men jag gillar att det är helt nytt blod i den svenska aveln. Jag är ju lite tveksam till för höga inavelsvärden.
 
Länk till kenneln och valpsidan: http://www.flathams.com/valpar.htm
 
Men vi ska inte ha någon valp det här året.
Vi ska inte ha någon valp.
Vi ska inte ha någon valp.
Vi ska inte.
Vi ska inte.

Kommentarer

  • Li säger:

    Haha, lycka till med ditt 'vi ska inte'!
    Det brukar ju gå så där lagom bra när man snöat in på något. ;) Och vad fasiken, om 7 veckor har ni väl ändå semester? :)

    Svar: Jo jag vet. Skulle ju inte ens köpa valp ifjol men så kom Vidar...
    Karin Brännström

    2013-05-31 | 09:28:18
    Bloggadress: http://lipan.wordpress.com

Kommentera inlägget här: