LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

2003-2013

Kategori: Allmänt

Idag fick min älskade Neo somna in.
Kung-Neo.
 
Det var en tumör i lungan och det fanns ingenting att göra. Det handlade om dagar och jag kände då att det är bättre att göra det idag än att dra ut på det några dagar till, blir bara jobbigare för alla. Dessutom var han pigg idag och fick somna med värdighet och behövde inte lida.
 
Det är i särklass en av de jobbigaste dagarna i mitt liv och jag har väl egentligen än inte förstått det. Det har gått så fort, bara på några dagar. Det här var ingeting jag trodde i helgen och nu är han borta. Han har varit vid min sida i tio år. Min bästa vän och följeslagare. Hela mitt vuxna liv har det varit jag och Neo i vått och torrt. Han har följt med på alla möjliga äventyr.
 
Jag kommer för alltid att älska honom och sakna honom.
 
Min älskade Neo!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: