LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Snart smäller det

Kategori: Häst

Nu börjar det närma sig. Idag är det två veckor kvar till beräknad nedkomst av fölbebis. Det är helt stört svårt att fatta att om ngr veckor har jag en till, ny, häst och jag har ingen aning om vad det är för något jag "köpt". Det här med att man inte köper osedd häst, det här är ju ännu värre. Vad kommer ut? Visst har jag många önskemål men jag kan säga att just nu är jag bara glad om allt går bra och båda överlever. Lite nervös är jag allt.
Har en del saker att fixa innan, allt från hagfix till inköp av fölgrimma. Dags att börja nu tror jag, den kan ju komma när som helst! Nu har hon börjat fylla upp mjölk också. Men jag hade önskat att det hade fått bli lite varmare ute innan den anländer.
 
 
 

Kommentarer

  • Li säger:

    Oj så spännande, tänk att det är dags nu snart! :)

    Svar: Ja det är helt sjukt! Jag kan inte förstå det, känns helt overkligt.
    Karin Brännström

    2013-03-12 | 08:59:28
    Bloggadress: http://lipan.wordpress.com
  • Helen säger:

    Karin du får en hingst bara så du vet! ;) mörk mörk fux med smal bläs o två vita bakben! Håller tummarna att du slipper virvlar i pannan bara... Lycka till o ring mig då det är på g!

    Svar: Haha, har du drömt nu igen? Men om det är sant så blir jag glad så hoppas du har rätt ;)
    Det ska jag göra!
    Karin Brännström

    2013-03-12 | 12:33:37

Kommentera inlägget här: