LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Gaaah!!

Kategori: Allmänt

Är så frustrerad idag. Kan jag nån gång få vara ägare av ett endaste friskt djur!?
3 av 3 djur har någon slags åkomma.
Vidar: Mage (sämre igår och ville inte äta imorse därav min upprördhet)
Bella: Svullen i ett framben (förmodligen lyckats med något på betet men är ej öm, varm eller halt så är nog ingen större fara)
La Brie: Kommer aldrig sluta sörja att hon inte funkar att rida som jag vill, att hennes kropp inte vill.

Jag förstår inte vad jag gjort för fel för att alltid drabbas av sjuka djur som dessutom aldrig går att hitta vad som egentligen är felet och därmed heller ingen behandling. Om de nu ska vara sjuka så kan jag väl en endaste gång bara få någonting som går att åtgärda.

Åååh, skulle aldrig ha stigit upp imorse. Jag känner att det här är ingen bra dag. Dessutom är det mulet, storm och endast 10 grader varmt ute.

Får bita ihop en 12 timmar till innan jag får gå och lägga mig igen. Längtar.

Hoppas er dag har börjat bättre än min!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: