LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Bildbomb

Kategori: Allmänt

Ursäkta mitt tröga bloggande men det har varit väldigt mycket sen jag kom hem och det händer en hel del grejer i mitt liv just nu som jag ännnu inte kan avslöja men jag kommer göra det så fort det är möjligt.
 
Resan har iaf varit fantastisk på alla sätt. Spanien var en riktig höjdare. Otroligt fint väder hela veckan och att få umgås med släkt och vänner så intensivt under några dagar är lyx. Vi hann även med en dagstur över till Marocko.
När vi kom hem stannade vi i Dalarna och firade midsommar som också var fantastiskt roligt. Det var skönt att få några dagar extra semester innan man kom hem.
 
Nu är vi tillbaka i verkligeheten igen och jobbar två veckor till innan det blir lite mer semester. Har tyvärr blivit förkyld i veckan och är hemma idag då jag inte har någon röst och när jag hostar låter jag som en blåval. Kändes inte bra att gå till jobbet och smitta ner alla.
 
Här kommer en bildbomb från semestern i en salig blandning av Fuengirola, Marocko och midsommar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: