LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Tillbaka

Kategori: Allmänt

Så då var man tillbaka i verkligheten. Internet var inte av den bästa kvalitén och Wifi funkade riktigt dåligt på hotellet. På de restauranger där det fanns Wifi gick det bättre men då fungerade inte bloggappen, kastade bara ut mig när jag ville göra ett inlägg.

Hur som, det har varit en härlig vecka med mycket vila men också en del utflykter. Har även hunnit träna en del och framförallt ätit.

Nu är det ett nytt år också, ett mycket spännande år där jag tror det kan hända en hel del i mitt liv. Först på schemat ska jag fylla 30 men sen kommer min nya lilla lurvtuss till världen där i mars/april nångång.

Önskar er ett Gott Nytt År!, så här en vecka för sent men bättre sent än aldrig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: