LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Sjuk

Kategori: Allmänt

I fredags gick jag hem från jobbet med 38 graders feber och värk i hela kroppen. Suck, var inte riktigt min plan för den här helgen. Igår hade jag ännu högre feber och sov större delen av dagen, tog en värktablett för att orka gå ut och ge hästarna en ny bal i hagen och fylla vatten men det var allt jag orkade den dan. Idag har jag iaf lägre feber men jättesvullen och öm i halsen. Måste dock nu försöka skriva lite på inlämningsuppgiften. Sen måste jag försöka longera Dakhar idag en stund. Han skulle ju som komma igång denna helg men nu har det ju blivit två vilodagar igen! Jag som är så ridsugen också. Men det är fantastiskt oskönt i halsen att vara ute, och att rida då är nog inte så smart. Efter att jag var ute i stallet igår så sov jag i tre timmar sen när jag kom in.

Hoppas nu att jag gjort bort detta för den här vintern.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: