LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Skotertur

Kategori: Familj

I söndags var vi ute på en skotertur med hundarna. Första gången för Vidar men han tog det med ro som vanligt. La sig ner och sov. Vi svängde av in i skogen och stannade så hundarna fick gå omkring lösa och vi grävde ner oss i snön, eldade och grillade. Livskvalitet kallar jag det.
Har ju varit så himla fint väder, plusgrader o sol, så i lördags var vi på en skidtur. Jag brukar få med Christoffer en gång varje år sen ställer han in skidorna i garaget och säger att där kan de stå. Så det här var väl den turen skulle jag tro. Själv tycker jag det är skönt, jag tycker ju om lugnet i skogen och att hundarna får springa med. Jag älskar att gå på promenad rakt ut i skogen också, avkopplande och liten risk att stöta på en människa. Bor en liten enstöring i mig tror jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: