LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Skönt med ledig kväll

Kategori: Allmänt

Numera är mina veckor i stort sett helt uppbokade med aktiviteter på kvällarna. Så förutom ridning/träning av häst och alla stallsysslor så är det agility, ridlektion och gymträning. Och det är lite tajt faktiskt att sluta 16.30 och hinna med både gym, middag och ridning utan att det blir väldigt sena kvällar. Oftast är det ju en del annat också så som handling, tvätt av hund, aktivitet av hund o dyl. Men ikväll har jag en helt ledig kväll och eftersom det spöregnar ute just nu så tror jag faktiskt inte att det ens blir någon ridning. Däremot så måste jag åka förbi Rutvik och hämta min gelepadd som jag lyckades glömma i tisdags efter lektionen, sen ska jag också betala några räkningar och göra stallsysslor men i övrigt så ska jag bara ligga i soffan och nöta True blood.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: