LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Lägligt? Nä!

Kategori: Allmänt

Jaha ja, här ligger jag med ryggskott. Mest troligt efter att jag jagade en blåsandes höpåse i djupsnön i hagen igår kväll. Det var iaf efter det som det började och sen blev det bara värre och värre under kvällen/natten. Fick som tur var tid hos min kiropraktor idag och det var en rejäl låsning i bäckenet, höger ben var 2 cm längre än det vänstra! Ska dit på torsdag igen. Jag har jätteont i musklerna runt om som oxå strålar ner i höft och lår. Kan inte sitta, knappt ligga heller. Ska röra mig mycket så är hemma från jobbet eftersom jag sitter i 8 timmar där. Imorse gjorde det så ont att jag grät och då har jag riktigt ont ska jag säga för det har nog aldrig hänt tidigare. Jag har väldigt hög smärttröskel. När jag bröt benet så cyklade jag och promenerade på benet, inte helt normalt.

Men ja detta är inte så lägligt i och med att Camilla är buköppnad och inte är bra ännu. Tur att Christoffer är hemma och kan hjälpa till med vatten och Hö till hästarna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: