LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Men herregud vad jag har varit dålig på att blogga i sommar. Har inte kännt för det och sen har dagarna bara gått så fort. Tycker inte jag har haft något att berätta heller eftersom jag inte har någon ridbar häst men det stämmer ju inte riktigt. En del har ju hänt i alla fall.
 
La Brie är dräktig, iaf på 15 dygns kontrollen. De ska kolla henne nu på 30 dygn i slutet på veckan. När de kollade henne för två veckor sedan så hade hon såklart två embryon. Haha, allt eller inget. De gick då in och klämde ett och sen kollade de henne två dagar senare igen och då var det bara ett och det såg jättefint ut.
 
Bella växer och växer och tränar och sover. Hon har nu även fått ett pappersnamn samt att passet kom igår. Hon heter nu Zibelle (62) (SWB).
 
 
Ev har jag även en häst på G som jag ska låna under hösten och början på vintern. En hopphäst men som gör MSV-rörelser. Tror det kan bli bra.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: