LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Långhelg och separationsångest

Kategori: Hund

I eftermiddag åker jag och Christoffer till Stockholm där vi stannar till lördag morgon då vi fortsätter till Dalarna för en släktträff. Jag åker hem på måndag eftermiddag men Christoffer ska stanna i Stockholm och jobba resten av nästa vecka. Ska bli jätteroligt och jag har sett framemot det här länge.

Vidar ska vara hos Sanne som äger Neos bror Zorro och deras yngre flat Bonus. Han kommer att ha det väldigt bra men jag fick otrolig separationsångest och började nästan gråta när jag lämnade honom. Älskade hund och blödiga matte. Det är bara några dar men jag saknar honom redan när jag tänker på att jag inte får pussa på hängläpparna på flera dagar. Huvva, vad man kan bli sårbar av en hund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: