LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Inför fölvisning

Kategori: Häst

Har fått programmet för fölvisningen som går av stapeln på lördag den 31 augusti på Grans i Öjebyn.
Det är sju föl med, varav ett hoppföl. Alla föl utom mitt föl är till salu. Det är väldigt fin stam på alla fölen, både på mammans och pappans sida. Jag tror absolut inte att vi blir något riksföl med denna konkurrens men jag hoppas iaf på bra poäng. Det är svårt att bedömma sitt eget föl men jag tycker ändå att hon är fin och korrekt och om hon visar upp sig med lite spänst så har hon otroligt fina gångarter. Ska bli kul iaf. Det som är mindre kul är att det börjar redan kl 09. Får ju stiga upp före f-n för att båda ska ju knoppas och borstas.
 
 
 
 
Urdrag från programmet, här ser ni vilka föl som ska ställas. Uppmärksamma att två föl är e.Zack som jag valde mellan samt att ett föl är e. Floricello som jag också ville ha. Ska bli riktigt kul att se dessa föl, inför framtida betäckning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: