LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Nopp.

Kategori: Häst

Nä, den verkar inte vara redo för världen ännu. Jag tror nu faktiskt att hon går över en till två veckor till. Jag gissar att det beror på vädret, det är för kallt helt enkelt och kollar man prognosen så ska det bli ännu kallare nu veckan som följer. Ser ut att kunna komma lite snö också.

Den kommer ju när den kommer helt enkelt Dock tycker jag det är lite jobbigt för min egen del då det är på bekostnad av min sömn. Ställer väckaren på natten för att kolla till henne och vaknar tidigt på morgonen för att jag blir stressad av att hon är inne. Sen blir jag stressad på kvällen när jag ska somna just för att jag vet att väckaren kommer ringa om ett tag så då får jag svårt att somna också.

Sen finns det ju en barometer till i detta. Och det är att jag är så jädrans nyfiken på vad som finns där inne! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: