LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Inte så sugen

Kategori: Allmänt

Alltså jag brukar väll sällan vara sugen på att gå på jobbet. Jag tycker jag har bättre saker att göra än att jobba men pengarna måste ju in. Men igår/idag var jag så fantastiskt osugen så det finns inte. Efter en helg som denna så känner jag mig inte direkt utvilad eller redo att starta en ny vecka. Förutom att det hänt tunga grejer så har jag sovit för lite och ätit för lite/för dåligt så jag är svintrött och grinig. Har inte ätit ett enda riktigt mål mat i helgen, bara mackor och godis. Har varken funnits lust eller tid att stå och laga en massa mat.
 
I lördags sålde jag även Zorro. Det känns också tråkigt men jag känner att han är värd ett bättre hem med mer aktivitet, dessutom så behöver jag spara in på utgifter och nu när jag har två hästar så är jag inte heller beroende av honom som sällskap. Lilla Zorro. Han är så fin och han har nu kommit till ett fantastiskt bra hem.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: