LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Tjejhelg

Kategori: Häst

Igår kväll red jag på banan. Visst var den hård men inte stenhård, det översta gruset var löst och på det var det ju lite snö också så jag travade lite grann med mycket övergångar till skritt. Gjorde också några galoppfattningar från halt, 2-4 galoppsprång och sen ner till skritt. Ger iaf mer än ingenting tänker jag. Nu blir det ju vila hela helgen då jag åker till Umeå med några gamla klasskompisar för att hälsa på en annan klasskompis som bor där. Blir en riktig tjejhelg så jag antar även en hel del vin och mat. Kommer väl gå upp ytterligare två kilo men nästa vecka...nästa vecka då ska jag börja deffa. Ska ju utomlands över nyår så det gäller att forma till sig lite ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: