LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Tårtkalas

Kategori: Allmänt

Igår red jag och Camilla ut ca 45 minuter, ja i skritt då såklart. Är ju stenhårt ute. Idag har det faktiskt snöat litegrann, får se hur länge det får ligga denna gång. Idag ska jag på kalas hos lillebror som fyller år så det lär väl inte bli någon ridning skulle jag tro. Inte heller blir det någon Yoga. Men förhoppningsvis hinner jag sätta mig att plugga lite. Jag tror det kommer bli svårt att få uppgiften inlämnad i tid då den ska in på måndag och jag är borta hela helgen. Jag hann iofs skriva det mesta i måndagskväll men jag har inte gjort några referenser ännu och det är det som tar tid. Och på måndagkväll hade jag gärna velat åka till hästcentrum i Boden och lyssnat på en föreläsning om "Håll hästen frisk" med djursjukgymnasten Inger Jacobsson.
Aja, vi får se helt enkelt. Lite tårta först iaf!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: