LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Så var den veckan fullbokad

Kategori: Allmänt

Det blev en hård helg men också väldigt rolig. Spöregn och mörkt när vi körde hem igår så det var ingen höjdare men vi kom hem helskinnade iaf. Eftersom det regnat hela helgen så har jag väl inte missat någon hemma egentligen heller. Men är jag borta en hel helg så får jag tillbaka det under veckan, ligger ju nu efter med allt - skola, hästar, stall, gård, träning.
Skoluppgiften ska lämnas in idag, kommer nog inte att ske kan jag säga.
På gården behöver vi göra klart La Bries fölhage, det ska läggas in sand så det inte blir så lerigt i vår. Sen ska även ett vindskjul byggas där. Och snart är det vinter.
Hö ska hämtas. Spån ska hämtas.
Behöver rida varje dag denna vecka eftersom jag ska rida lektion för Frida på lördag och beroende på underlag så skulle jag ju då behöva ta mig till ett ridhus också.
Skulle behöva träna lite med Vidar också. Ska dessutom vara hundvakt till två hundar nu i tre dagar.
Men en sak är bra iaf, bilen är lagad så det underlättar ju logistiken lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: