LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Logistikens vecka

Kategori: Allmänt

Ja denna vecka är fylld av logistik. Som vanligt men skillnaden är att denna vecka är på en liten högre nivå. Det är ett enda spindelnät av "logistiserande" så jag tänker inte ens börja förklara problemet. Men det är höhämtning och stolphämtning och inköp av bildelar och brädor, sen är det träningar och födelsedagar, hundar och hästar och arbete. I allt detta så har vi också en bil trasig vilket inte underlättar precis. Men det löser sig, det gör det alltid. Man får prioritera om lite och tänka till en extra gång bara. Men en sak som jag faktiskt är bra på är att tänka ut den mest ekonomiska och minst tidskrävande logistiken. Jag är så bra att jag funderar på att starta ett konsultbolag till och med.
Karin Brännström, Logistikkonsult.
Oj, vad rik jag skulle bli bara på att planera folks resor och vardag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: