LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Inte mycket gjort

Kategori: Gård

Nä, inte har det blivit mycket gjort av allt jag skulle göra denna vecka. Jag har inte haft varken ork eller lust. Tisdag hade jag så jädrans ont i huvudet så jag gjorde ingenting mer än att rida en kort sväng. Sen somnade jag när jag kom in. Igår kom det lite andra saker ivägen så jag hann bara få in en ny höbal i hagen och sen yoga. Så nä, jag har fortfarande inte gjort klart uppgiften. Får sitta fredag kväll eller så lördag förmiddag. Int är det annat, för idag måste jag åka och hämta hem spån och då hinns inget annat med förutom att rida. Och inte har jag hämtat hö heller så det får bli några vändor på söndag istället. Så jag inser ju nu att inte kommer det att bli något vindskjulsbygge i helgen, finns ju inte tid. Ska iaf försöka hinna byta ut isolatorerna och dra tråden. Christoffer jobbar ju i helgen också så då sover han ju bort halva dagarna och jag orkar inte lyfta och spika väggskivorna själv på vindskjulet.
Så ser det ut men vad som blir det får ju visa sig. Det blir ju sällan som jag planerat iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: