LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Ponnyhår i överflöd

Kategori: Häst

I lördags så av-hårade jag den lilla ponnyn ordentligt.

Och det här var inte allt...dessutom så hade jag nog kunnat stå där i två dagar och det skulle fortfarande ramla av hår.

Jag har ju inte kunnat motionera Zorro något på ett bra tag då det är så halt ute och han är barfota. Men jag tycker faktiskt ändå att han har gått ned lite i vikt sen han kom för drygt 5 veckor sen.

Kanske inte så lätt att se på bilden men jag tycker inte att magen hänger lika mycket.

Han är allt bra söt i alla fall den lilla ponnyn :)

Kommentarer

  • Li säger:

    Vad härligt att höra att han går ner i vikt! Mycket bra jobbat! :)

    Haha, skrattar åt allt hår, det är hemskt!

    2012-03-26 | 16:48:38
    Bloggadress: http://lipan.wordpress.com
  • Karin säger:

    Tror faktiskt han har fixat det bra själv fast med hjälp av de andra två. La Brie som inte låter honom äta hela tiden och QZ som försöker leka med honom =)

    Förutom att det är mycket hår så är hårstråna typ 10 cm långa. Borde nog gå att sticka fina och varma tröjor av det ;)

    2012-03-26 | 22:14:37
  • Li säger:

    Haha, ja det är nog bara att sticka på! ;)

    Då tackar vi dina andra pållar för jobbet!

    2012-03-28 | 15:37:32
    Bloggadress: http://lipan.wordpress.com

Kommentera inlägget här: