LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

På gott och ont

Kategori: Allmänt

Ja det är både bra och dåligt att Christoffer är hemma och borta. Hittills sen han kom hem för en vecka sen har jag gått upp två kilo(!). Nu har jag iofs inte ridit något på en vecka och jag har heller inte kunant gå på gymmet då jag är förkyld men jag har heller inte morgon- och kvällsrastat Neo samt långpromenerat på lunchen. När han är borta äter jag ju faktiskt bara skit. Mycket mackor och godis och går inte upp ett gram, snarare att jag går ner. När han är hemma äter jag faktiskt bättre men jag går alltid upp. Nä nu blir det en promenad på lunchen idag, oavsett hund eller inte. Sen tror jag att jag trotsar förkylningen och går på gymmet imorgon, vi får se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: