LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Vårt nya liv

Kategori: Familj

En bra helg där jag jobbat undan mycket som blivit åsido satt sista tiden. Huset är städat, tvätten är tvättad, tentan och sista inlämningsuppgiften är skrivna och sommarhagen är byggd. Dessutom är jag utvilad. Kom däremot på ikväll att jag inte ens lämnat gården på hela helgen. Man kan ju tro jag håller på att bli folkskygg :) ganska skönt ibland faktiskt och väldigt skönt att få bort en massa stressmoment. Nu kan jag i veckan koncentrera mig på trädgården och djuren... Om vädret nu vill... Det öser ner nu igen och väderprognosen ser inte nå ljusare ut de närmsta dagarna. Tycker så synd om hästarna, det är nog det värsta.

Om en vecka och två dagar startar mitt nya liv. Eller vårt nya liv. Christoffer kommer hem och det för alltid. Jag kan inte tro det är sant men nu börjar det faktiskt gå upp för mig. Äntligen ska jag få vara med den bästa människan jag känner, och den människan jag älskar över allt annat, på riktigt. Äntligen ska det få vara Vi utan tankar på nästa resa och den stress det medför. Dessutom startar vi upp det livet med att hämta hem en gemensam valp. Känns som en riktigt bra start på vårt nya liv.
Christoffer, Jag Älskar Dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: