LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Tappskor

Kategori: Hund

I morse tog jag av Dakhar bootsen då jag tänkte att nu borde det ju vara lugnt, vill ju inte att han ska få skav av dem. Men det var en dum ide för på eftermiddagen var höger fram borta. Jag har bokat in lektion imorgon kväll och allt. Som tur är gick det att boka in hovis i samband med detta då hennes stall är bredvid det jag ska träna. Dock har det ju då inte blivit så bra upplägg inför lektionen. Jag har ju bara ridit honom en halvtimme i torsdags och tömkört i lördags. Skulle ju ha ridit ut idag men det sket sig. Nåja, det får bli en lugnt lektion med fokus på lösgjordhet. 6-8 Juli ska vi på helgkurs, ska bli riktigt kul :)
Men tyvärr är det nog så att det blir boots i hagen och hoppas på att det inte ger några följdskador. Det är ju inte bra att han trampar bort skor hela tiden och trasar sönder hovarna heller.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: