LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Ut och resa

Kategori: Allmänt

Ja, nu drar jag på en jobbresa till Makedonien några dagar så det blir inte så mycket bloggande alls skulle jag tro.
Christoffer är hemma och tar hand om hundar och vatten till hästarna. Ja något mer uppdrag än så kan han nog inte få när det gäller hästarna. Han ser ju så klart om de ligger ner och är halvdöda men så mycket mer än så kan jag nog inte begära att han gör :) Som tur är har jag Ingela som kollar till hästarna lite, i övrigt är det vila för Dakhar och La Brie vilar ju över tiden så för henne blir det är ju ingen skillnad.
Som vanligt är det skönt att komma bort någon dag men som vanligt är det också vemodigt och jobbigt. Jag hatar att lämna djuren om än bara för någon dag, alltid är det ju något som har hänt när man kommer hem igen. Jag har lite för mycket kontrollbehov som jag ibland önskar att jag kunde släppa lite på...men det är svårt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: