LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Hästfritt

Kategori: Allmänt

Idag är det hästfritt, eller ja, jag måste ju såklart se till dem ikväll och fylla vatten men jag ska iaf inte rida, för att vi ska på räkfrossa med Laponia. Laponia är alltså en båt som åker runt några timmar i skärgården medans man får äta från en räkbuffe och lyssna på någon underhållning. Nice. Och mycket nice att gör anågonting annat en kväll.
 
 
Men innan det ska lilla Vidar få sin 12-veckors vaccin. Djursjukhuset har Drop-in mellan 17-19 på torsdagar, en mycket bra idé av dem tycker jag. Sen ska Vidar vara hos min mamma under tiden vi är på båten.
 
Imorgon jobbar jag sista dagen innan semester. Jiho! Eller ja, det har blivit lite förändring i min semester. Skulle egentligen ha jobbat en vecka till innan 4 veckor ledigt men då jag måste åka på ett jobb i Makedonien min första semester vecka så är jag nu ledig veckan som kommer istället.
 
Men som sagt, hästfritt i kväll och sen väntar dressyrträning i dagarna 3. På lördagen har vi också lite teori och middag på kvällen, ska bli trevligt. Alltid trevligt att bara vara hästtjejer och umgås under en middag för att då får man prata huuur mycket häst man vill... och det älskar ju vi hästtjejer!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: