LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Hovis och träning

Kategori: Häst

Idag kommer hovis och efter jobbet ska jag packa in häst och åka till Karro för ett dressyrpass. Hovis kommer mitt på dan men då är Helen så snäll och fixar med det då hon var ledig. Annars är det alltid lite jobbigt när man ska ha ut hovslagare eller veterinär eller massör eller vad det nu kan vara eftersom de jobbar dagtid och jag jobbar dagtid. Nu har jag ju turen att ha möjlighet till flextid men jag tycker inte om att behöva åka från jobbet eller sluta tidigare. Dessutom måste jag ju jobba in den tiden någon annan dag. Sen drar ju alltid såna besök ut på tiden eftersom de mycket sällan är i tid.

Ser framemot dressyrpasset och hoppas på att La Brie är på bra humör och i fortsatt god form. Återkommer med resultatet ikväll eller imorgon beroende på hur sent det blir ikväll innan jag är klar ute i stallet. Och rastat hund. Och ätit. Och duschat.

Kommentarer

  • Lotta Brännström säger:

    Hoppla!! Va kul med egen blogg // Lycka till!

    2012-01-31 | 15:33:45

Kommentera inlägget här: