LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Är det vår tur nu?

Kategori: Häst

Undrar om 2012 kommer bli mitt och La Bries år. Året då vi kommer igång med ordentlig träning. Året då vi utvecklas. Året då vi kommer till start.
Idag har jag en sån bra känsla. Det är en sån där dag när jag vill vara med La Brie varje minut, varje sekund. Det är en sån där dag då jag bara älskar henne för allt. Det är en sån där dag då jag erkänner att jag är Kär i henne.
I måndags red vi lektion och sen under veckan har vi bara tagit det lite lugnt med skritturer. Lektionen gick så bra att jag var så eforisk att jag knappt kunde sova sen på natten. Idag fortsatte vi där vi slutade i måndags. Allt funkade och det var lugnt och metodiskt.
Jag bara älskar den känslan. Känslan när ingenting känns omöjligt. Känslan när alla motgångar och bekymmer är som bortblåsta. Känslan när det känns som att inga hinder finns.
Ska 2012 bli bästa häståret nånsin för min? Just nu känns det iaf så och den känslan hoppas jag kommer få stanna..ett bra tag till!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: