LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Ångest

Kategori: Allmänt

Idag har jag ångest. Beslutsångest i kombination med diciplinångest (om det finns ett sånt ord). Planen är att idag åka på gymmet sen hem och ta hand om hästarna, tvätta hunden och städa badrummet. Men egentligen känner jag bara för att köpa godis och åka hem och ta hand om hästarna fort och sedan ligga i soffan och trycka godis. Haft en helt störd dag på jobbet där jag slitits till höger och vänster så jag är helt slut samtidigt vet jag att ett gympass skulle göra gott.

Vad ska jag göra, vad ska jag göra...

Kommentarer

  • Linda säger:

    Åh vad roligt att du har börjat blogga! :-) Blir mycket roligt att få följa er :-)



    Kram/ Linda

    2012-01-30 | 16:24:21
    Bloggadress: http://lindsoon.wordpress.com

Kommentera inlägget här: