LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Vi lever bara en gång

Kategori: Allmänt

Idag är en konstig dag. Alla hjärtansdag som firas utan min älskling men dock levererades det en fin blombukett till kontoret imorse av den finaste människa jag vet. Då blir jag glad.
Det som gör dagen ännu mer konstig är att Bonnie kanske får somna in idag. Det känns märkligt på en sådan här dag där kärlek och uppskattning skall visas. Nog för att jag kan tycka att det borde vara alla hjärtansdag varje dag, varför ska det firas en viss dag. Vi lever bara en gång.
Jag tyckte Bonnie hade ett lugn i blicken igår. Kanske hon känner på sig vad som komma skall och börjar finna ro i sin ängsliga själ. Det är hemskt men samtidigt är det värdigt för henne, det vore ännu mer hemskt att låta henne plågas mer. Så egentligen kanske de är en alldeles perfekt dag för henne.
Hoppas nu att de inte skjuter upp på detta ännu mer.
Idag är i alla fall jag mentalt inställd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: