LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Trött

Kategori: Allmänt

Var på årsmöte på klubben idag och det tillförde inte mig speciellt mycket men jag kände att jag behövde visa mig och få lite information. Sen jag hoppade av styrelsen i höstas har jag inte haft så mycket med föreningen att göra. Jag saknar det en hel del men jag har verkligen inte tid att engagera mig.
Hade egentligen planerat vila för La Brie idag också pga detta men när jag väl kom hem strax före 20 så kände jag ändå att hon hade behövt röra på sig eftersom hon vilade igår och imorgon är det inplanerat att åka till Karro för att träna. Så jag hängde på Helen på en skrittur ca 40 min. Är bra för lymfangiten också att röra lite på henne. Det är lite kvar men mycket bättre och med lindor och lite rörelse så är benet i stort sett normalt.
Jag känner dock nu att jag hade behövt en soffkväll, börjar vara helt slut efter två mycket intensiva veckor med sena kvällar och tidiga mornar. Lördag ser också ut att bli rätt intensiv så just nu längtar jag till söndag eftermiddag/kväll, då ska jag bara ligga i soffan och sova. Hoppas jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: