LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Min vardag - just nu

Kategori: Allmänt

Blev en joggingtur på löpbandet igår på gymmet som avslutades med styrketräning för överkroppen. Ska verkligen försöka masa mig dit på fredag igen. Skönt att få svettas och jobba lite och bli av med en massa aggressioner som jag har samlat på mig under helgen och veckan efter allt som hänt. Kan få sånt sug efter att få köra slut på mig ibland. Förresten, med tal om allt som hänt, så verkar det nu också vara något galet med bilen. Fattades bara det. Trasig panna, trasig bil och en massa j-vla strul med datorn på jobbet. Tycker inte om trasiga saker. Speciellt inte saker som jag inte kan någonting om.

Idag ska jag skynda mig hem efter jobbet kl 16 och rida för att sen åka till Bea och äta middag och låna duschen(!)
Imorgon blir det eventuellt att åka på träning med La Brie om vädret tillåter så därför måste jag rida henne idag också för annars blir nog träningen bara pannkaka. Hon är liiite pigg just nu. Men det är också härligt samtidigt för då känns det som att hon är frisk och fräsch och sugen på att jobba.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: