LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Kallt

Kategori: Häst

Idag har jag varit och hälsat på denna lilla krabat:
Han flyttar in på farmen i nästa vecka. Jag har införskaffat honom via en vän för att ha en liten sällskapshäst här och ifall att La Brie skulle bli själv någon gång så behöver jag inte panikköpa en till häst. Han är söt som socker och jag hoppas att han ska trivas.
I och med detta så var jag inte hemma fören ganska sent och innan jag hade ätit middag och allt så var klockan nästan åtta och termometern stod på -20. Jag förmodde mig inte att tömköra som var dagens plan. Tog istället och borstade av Bonnie ordentligt och redde ut hennes man och svans. Helens häst hade klätt av sig täcket på egen hand under dagen så honom var jag tvungen att passa in ett nytt täcke på. Under tiden jag pysslade med detta passade La Brie på att ta sig en sovstund i boxen.

Kommentarer

  • Li säger:

    Det kommer att bli jättebra för Zorro att bo hos er! :D

    2012-02-02 | 09:52:19
    Bloggadress: http://lipan.wordpress.com

Kommentera inlägget här: