LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Fredag

Kategori: Allmänt

Jag brukar i storsett alltid ta in La Brie och borsta henne och kolla henne ordentligt även de dagar hon vilar men idag orkade jag inte. Hon fick vara kvar i hagen och jag kollade bara benen. Thermobaren hade de hunnit tömma under dagen så jag fick bära en hel del vatten också.
Har dock lyckats vara på gymmet efter jobbet samt handlat innan jag åkte hem. Så nu har jag bara kvalitetstid med Neo. Tycker så synd om honom då det blir så mycket tid i bilen då jag åker på gymmet också.
Ätit räkor till middag och öppnade en flaska vitt. Tycker jag att jag var värd efter denna vecka. När man äter räkor måste man dock dela dem med Findus också, han blir tokig annars. Han älskar räkor.
Imorgon kommer mamma hit och stannar till söndag. Ska bli en mysig dag. Annars ska jag imorgon; rida(!), skotta ridbanan, köra in en höbal i hagen och en hel del annat bla städa. Men först ska jag ha sovmorgon vilket iofs aldrig brukar sträcka sig längre än till max kl 9.
Nu saknar jag Christoffer. Känns som att han varit borta hur länge som helst men det är inte ens tre veckor än. När han kommer hem, om ungefär en vecka, så har han bara en resa kvar till Afghanistan sen hoppas jag att jag ska få ha honom hemma. För alltid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: