LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Fortsättning

Kategori: Häst

Ja fortsättning följer. En bild säger mer än 1000 ord:
Behöver jag ens säga att det inte blev någon rdning idag heller. Tyvärr säger inte väderrapporten att det blir någon förbättring kommande dagar, snarare ska det bli kallare. Möjligt att jag kan bita ihop lördag och söndag när det är ljust och ta en ridtur men vi får se hur det verkar.
Istället blev det idag en ordentlig skötselkväll som La Brie som vanligt inledde med att rulla sig så att jag fick borsta ännu mer. Sen har vi bara kramats och pussats och gosat. La Brie älskar dessa stunder och bara njuter. Dessa stunder är också viktiga tycker jag, knyter band och tillit.
Så här söt är jag när jag vill pussa på min matte (eller tigga godis...)

Kommentarer

  • Stoffe säger:

    Av den undre tempmätaren att dömma så fick du igång en brasa tillslut :-)

    2012-02-03 | 03:38:58
  • Karin säger:

    Ja de fick jag. Skönt är det. Vill ha en braskamin i varje rum. Men nu imorse var den mätaren nere på 17 grader så jag fick dra igång en brasa då med.

    2012-02-03 | 07:37:10
    Bloggadress: http://labrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: