LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Denna mugg.

Kategori: Allmänt

Igår hade La Brie lite lymfangit igen. Jag blir tokig, att det inte ger sig. Nu har jag tagit en sulfa-pasta som jag hade kvar sen hon hade våteksem och lagt det mot muggen och lindat ordentligt. Lindade även benet över natten. Allt satt kvar på morgonen, skönt. Annars brukar hon dra lös benlindan och när man lindar karleden så brukar ju bandaget sitta på hoven en stund senare. Hoppas att detta nu kan ge något resultat och torka ut muggen. Kör på några dagar får vi se.
Annars hade hon vila igår och jag var på gymmet. Dock känner jag mig lite förkyld men tror inte det blir så allvarligt, är ändå pigg.
Idag kommer äntligen Christoffer hem. Längtar. Ska bli så skönt att få ha honom hemma nu i 12 veckor. Längsta sen han började åka i maj i fjol. Sen är det bara 4 veckor kvar.



Ser att när jag lägger upp bilder och inlägg från mobilen så kapar den bilderna och så går det inte att kommentera. Skit också. Antingen gör jag något fel eller så funkar inte appen så bra.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: