LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Sovkamrat?

Kategori: Hund

Sen vi rakade Neo så tycker han att det är väldigt kallt på golvet tydligen och vill väldigt gärna sova i sängen. Och han sover inte bara i sängen, han sover även på mig. Denna hund som alltid har velat ha mycket utrymme och tyckt att det har varit för varmt tycker nu att han ska sova på mig. Någon gång under natten så hoppar han upp bredvid mig och lägger sig så nära han bara kan om som sagt inte rent av på mig. Han är ju ingen liten hund, 35 kilo +. Det är inte jätteskönt på morgon när jag vaknar men dock väldigt mysigt, det kan jag inte sticka under stolen med. Är man en gammal man med lite krämpor så ska man så klart få sova med sin matte..eller på sin matte också för den delen.
Älskade hund!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: