LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Inställd och invigd ridbana

Kategori: Häst

Var in i TDB nu och tävlingen är inställd i helgen. Suck. Nästa chans till tävling är första helgen i september och då i Piteå. Då tränar vi på tills dess. Dock måste jag göra någonting annat "hästigt" i helgen känner jag. Åka och träna eller åka och rida med någon kompis i någon annan skog. Vi får se om jag hittar på något :) Ridbanan är inte klar ännu, vi måste hyra ett mätinstrument för att göra det sista och få allt på rätt nivå. Tyvärr jobbar Christoffer resten av veckan och i stort sett dygnet runt så det blir inte att göra klart detta förrän nästa vecka. Däremot så tjuvade jag lite ikväll och tömkörde på den och den höll över förväntningar. Jag trodde den skulle vara djupare och lösare men funkade faktiskt bra :)) så därmed är ridbanan invigd men det får bli en mer officiell när den är helt klar!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: