LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Herregud, händer det här?

Kategori: Häst

Fy fan vad jag är nervös nu. Monica ringde just och La Brie är på god väg. Brunstig, hade många ägg som i stort sett är nog stora. Så de ville kolla henne på fredag igen så hon får nu stanna kvar på stationen tills dess. Blir bökigare och dyrare att jag åker fram och tillbaka med henne. Så är de utvecklade då så kör de redan på lördag.

Monica skulle ta henne på vattenbandet imorgon så hon får lite motion och stimulering också. Hon får ju stå inne på nätterna där så hon lär ju bli lite pigg annars nu när hon är van att gå ute.

Så då var jag hästlös tills tidigast fredagkväll. Ojoj, vad ska jag nu hitta på på kvällarna. Nåja, jag kan ju putsa lite på Zorro. Och just de, jag behöver ju plugga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: