LaBrie

Hästar, Landet och Livet - i Medgång och Motgång.

Förvirrande

Kategori: Allmänt

Idag är det verkligen skönt att ha tak över huvudet. Usch vilket äckligt väder. Så kanske just idag är det skönt att slippa rida men gud vad jag saknar La Brie. Lider av en viss tristess så idag har jag varit på stan en sväng och sen storhandlat. Väl hemma har jag duschat Neo samt tittat till övriga hästar. De fick komma in och en stund. Det enda som är bra med vädret är att snön förhoppningsvis försvinner fortare.
Kopplade på släpet nu ikväll för jag tänkte ta med den på jobbet imorgon så att jag kan åka direkt och hämta La Brie. Kollade blinkers och broms och tror ni inte att transporten blinkar vänster när jag blinkar höger och tvärtom. Har förmodligen alltid varit så med Suzukin, nu orkade jag inte byta bil och kolla om det är likadant med Mazdan men det har aldrig varit problem tidigare. Jag vågar heller inte ta Mazdan då det är väldigt lerigt på gårdsplanen i Boden så jag vill gärna ha fyrhjulsdriften. Nå jag får väl strunta i att blinka imorgon så får jag kolla upp det här närmare under helgen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: